kolmapäev, 4. mai 2011

nädala trennid

AGILITY

Slaalom:
Jooksis ilusti, pulgad on veel ikka üsna laiali, aga vähemalt ta ei varasta kunagi ega jookse pulkade vahelt välja. Seekord läks ka kõik ilusti. Võib öelda küll, et slaalom on Küpsise lemmik - ta kohe ootab, et saaks ka tegema ja kui keegi teine slaalomit harjutab, siis ega ma kõrvalt nt poomi teha ei saa, sest Küps vahib kogu aeg slaalomi poole.

Rada: (S-stiilis) tõke-pikkus-tõke-tunnel-kott-tunnel-müür-rõngas-tunnel-tõke-tõke.
Esimese hooga tegime jupiti. Küpsisel on komme stardis varastada. Ma panen ta istuma ja tema juba on omadega üle esimese tõkke. 2 korda lausa varastas.

Sain korralikult tehtud tõke-pikkus-tõke-tunnel... aga vot kotti millegipärast ei läinud. Lõpuks siiski läks, aga siis ei tahtnud jälle järgmisesse tunnelisse minna. Teda tuleb kaugemalt tunnelisse saata, aga kuidagi ei õnnestunud see. Kui õnnetus ja pidin algusest peale tegema, siis jooksis Küpsis jälle mitu korda kotist mööda. See oli minu viga, ma ei jälginud piisavalt koera, vaid jooksin lihtsalt kotist mööda.

Müür-rõngas läks hästi, tuli ilusti üle ja läbi ja viimane osa läks ka enam-vähem.

Pärast väikest puhkust pidime proovima kogu raja sujuvalt läbi teha ja saime isegi hakkama.
Küll aga läks valesti ja pean edaspidi jälgima seda, et ma ei määraks oma käskudega seda, kust koer peab nt hüppele tõukama end - käsklus "hopp" peab tulema juba eelmisel tõkkel, mitte vahetult enne tõket - nii koer teab, et tal on vaja hüpata, aga saab ise otsustada, kust end ära tõukab.
Proovisin ka siis uuesti tõke-pikkus-tõke läbi teha ja õigel ajal käsklusi anda.

Saime isegi kiita, et Küpsis on ikka kõvasti edasi arenenud võrreldes sellega, mis ta oli alguses. Anne meenutas, kuidas ma pisarad silmis olen koju läinud. Noh, trenn trenni järel ja ei mingeid edusamme... oi kui mitu korda koju sõites ma mõtlesin, et no mida krdit ma seal käin oma aega ja raha raiskamas.

Aga nüüd olen ikka väga rahul, et alla ei andnud. Küpsis on tõesti arenenud ja ega Anne juba niisama viisakusest hästi ei ütleks ka.

Täna jäin igatahes Küpsisega väga rahule, ennast tuleb ainult rohkem jälgida, aga ehk ma ka millalgi arenen edasi:)

SK jäi sel nädalal ära.
Võtsin siis Küpsise kaasa Eesti Energia tervisejooksu etapile Nõmmele.
Mõte on hakata koos jooksmas käima - saan ise trenni teha ja samal ajal Küpsisega koos olla ja koer saab ka võhma juurde... aga mõtetega see asi, et nad ei pruugi alati kohe teoks saada: täna läks suht jalutamise tähe all see ring - kõrval jooksmine on veel üks asi, mida tuleb harjutada-harjutada-harjutada.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar