esmaspäev, 11. august 2014

Jõulumäel!

Suvepuhkuse viimase päeva veetsime Jõulumäel agility võistlustel. Korraldaja Pärnu Agility Klubi, kohtunik Svetlana Kreslina Lätist.

Seekord midagi nii rõõmsat kirjutada pole, aga samas kõige hullemini ka ei läinud. Alar oli seekord ka kaasas, vaatasime koos A3 jookse (tal on seal juba mõned oma lemmikudki tekkinud) ja Alar tegi ka meie videod.

1.rada - A2 hüpperada:


Starti jäi ta küll püsima, aga juba teisel tõkkel läks ta nina maas vale tunneli suunas. Sain ta pika küpsitamise peale õigele teele tagasi ja siis on isegi natukene ilusat jooksu kuni slaalomini... no muidugi, slaalom! Kui varem oli meil probleemiks muruplatsil slaalomisse sisenemine, siis nüüd on tekkinud viimaste pulkade vahelt välja keeramine. WTF? Õnneks ei tormanud ta otse tunnelisse ja tuli isegi üsna kiiresti minu juurde uut slaalomit tegema. Ja mis juhtus pärast seda? Ta oli juba PEAAEGU õiges tunneliaugus ja minu valss seal oli minu meelest ka üsna õige lahendus... videolt on ülihästi näha, kuidas ta lambist keerab ümber ja valesse tunneliauku lippab. Mis see siis nüüd oli? DSQ igatahes tuli ära. Saatsin ta siis uuest õigesse tunnelisse. Käevahetus pärast tunnelit jäi ka veidike kööbakaks, koer võttis korraks täitsa vale suuna... rajaga tutvudes oli mul igatahes sellest käevahetusest oluliselt ilusam visoon.

2.rada - A2 1. agilityrada:


Ilus algus. Pärast poomi see ringi-ringi tõke tuli natuke suure kaarega, aga see on rohkem minu "lennutamise" süü, noh, vähemalt oli koeral hoog sees. Slaalomisse sisenemine õnnestus... lõpp aga jällegi mitte. NO PAGAN! Seekord tuhises ta veel ka otse tunnelisse. Jälle DSQ. Teisel korral muidugi õnnestus kõik ilusti. A-pealt tuli maha kahtlaselt küljepealt, aga kuna diskvall oli juba käes, siis kohtunik midagi ei näidanud. A-st edasi tuli üsna kena jooks ilusas tempos. Poom teeb mulle ka natuke muret, sest ta loivab seal niigi ja kui ma kontakti kontrollimiseks aeglustan, siis tõmban sellega tema hoo veelgi rohkem alla... aga kui ma jooksen, siis ega ta kontatki korralikult ei tee. Õnneks pimepööre tõkkel enne viimast tunnelit õnnestus ilusti.

Üldiselt selle jooksuga olen kõige rohkem rahul - Küpsis jooksis innukalt ja näitas isegi midagi kiiruse-taolist üles.

3.rada - A2 2.agilityrada:


Juba stardis otsib Küpsis Alarit taga, nii et ega midagi head selline algus ei tõota. Õnneks tuli ta küll stardist ära ja esimesed tõkked tulid väikese loivamise tähe all välja küll... kuni hetkeni, kus ta lihtsalt end istuli viskas ja END SÜGAMA HAKKAS!!!!! No kas saab midagi totakamat veel ette kujutada? Mismõttes????? Kuna rajal koera puudutada ei tohi (vist?), siis ma seda ka ei teinud... kisasin küll, aga nagu hane selga vesi. Edasi jällegi back on track, isegi minu kaks üksteise järgi tehtud valssi tõketel pärast poomi tulid peaaegu välja. A-peale minek oli jällegi uina-muina. Slaalom aga see-eest õnnestus esimesel korral - WIN! Rõngas õnnestus - sellega pole üldiselt probleeme olnud ka, aga tunnel... ma ei tea, ma endal siin küll väga süüd ei näe, kuigi minu järgi ta ju oma suuna võttis... ilmselt tõmbasin siis käe liiga vara edasi. Nujah. Sellel jooksul saime 10-kaga tulemuse ja kuna Küpsis oli oma klassis ainukene midi-koer, siis saime kobamisi ka esimese koha:)

Kokkuvõttes olen kõige rohkem rahul teise jooksuga. Viimases oli ilu vaid niipalju, et slaalom õnnestus algusest lõpuni.

Auhinnaks saime ühe kinkekaardi tasuta osalemiseks mõnel Pärnu Agility Klubi võistlusel ja koti kohutava lõhnaga närimisliha, no tõesti... aga lõhn lõhnaks, Küpsisele auhind väga maitseb!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar