pühapäev, 7. detsember 2014

diivan vs pesa

Pätt ja kaabakas keelatud sleepi nautimas

Ja oma tutikas NufNufi pesas
Ülirahul olen selle NufNufi pesaga - Horteses jäi see mulle otsekohe oma stiilsusega teiste seast silma. Nüüd vaatasin, et täitsa eestlaste ettevõtmisega tegemist - nii et veel topelt lahe:) Loodetavasti peab pesa ka ilusti vastu ja Küpsis ka ehk oskab oma disainikat hoida ja hinnata!

Täna on viimane päev end TAKO eksamile/openile kirja panna ... ma ei tea veel, kas eksam või open. Kuskil ikka osalen vast ... 7 tundi ja 20 minutit veel aega mõelda:)

Aastalõpu paaride võistlusel ma igatahes osalen - paariliseks basenji Sipsu - ehk siis tore paar: kaks punast põikpead!
 
 
 


2 kommentaari:

  1. Miks Küps ei sleepi oma isiklikul uhkel diivanil?

    VastaKustuta
  2. Vot see on miljoni dollari küsimus! Ma ei tea, miks ta seal ei käi. Olen pannud diivanile maiuseid, aga ta sööb ära ja on jälle omadega laua all. Ehh, koerad :)

    VastaKustuta