laupäev, 20. september 2014

Luige, VOL 2.

Appi, ma olen nii ajast maha jäänud.

Teine võistluspäev Luigel, kohtunik Svetlana Zolotnikova.

Pühapäeval ei tulnud minu eelmisel päeval seatud eesmärkidest midagi välja, sest koer otsustas mitte koostööd teha. Olen ka enne täheldanud, et 2 päeva järjest võistelda meile ei sobi, teiseks päevaks on igasugune mott koeral kadunud, aga noh, kui suured võistlused koju kätte tuuakse, siis ei saa ma mitte jätta end ka kirja panemata:)

Operaatoriks värbasin Tiina - tänud!

Esimene jooks:


Irooniline on siin see, et KOHE, kui Sveta oli DSQ ära näidand, hakkas Küpsis jooksma ja jooksis väga ilusti lõpni:) Rahul olen slaalomiga ja tagantlõikamisega tunnelisse pärast slaalomit. Ka lõpus see tiirutamine läks hästi, ta ei vaadanud kordagi kõrvale ega läinud kuhugi lappama. Nice! Kiik muidugi oli jälle kööbakas ja no see diskvalli-eelne nõmetsemine platsil - no mida, tõesti.

Teine jooks:

Siin vahib ta juba tõkkel 4 kõrvale:/ Pärast rõngast tunnelisse saatmisega olen rahul - ka võistlustel tundsin, et üliilusti lipsas mul täpselt jalgade eest:) Slaalomist tuli ta välja kohe, kui plaksutamise lõpetasin - no shit, oma viga siinkohal. Ja teist korda sama ämber - ojaa, seda oskan vaid mina. Slaalomi saime küll tehtud, aga sellega meie rada lõppes ka.

Nägin jällegi, et Küpsis on võimeline ilusti jooksma, aga nägin ka seda, et Küpsise tähelepanu hajub tõesti ülikergelt. Ei midagi uut iseenesest. Järgmise korrani!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar