reede, 26. september 2014

Agility võistlused Uulus!

20.-21.09 korraldas Minu Sõber võistlused Uulus.

Tegemist oli nn välihooaja viimase võistlusega, nii et me olime kindlalt kohal. Alates sellest, kui meil slaalom ka väljas õnnestuma hakkas, on mulle mulle välivõistlused väga väga meeldima hakanud. Kahju kohe, et nüüd tuleb 6+ kuud ainult hallis hakkama saada.

Igatahes ... kohtunik Svetlana Zolotnikova. Ilm väga ilus - no täpselt agilityilm oli, plats ka avar ja auhinnalaud tundus esmapilgul vägagi ahvatlev.

Videod tegi seekord Alar.

1. rada - hüpperada:


Juba rajaga tutvudes vaatasime Ülliga, et see algus on ikka õudne, pikk-pikk sirge otsetõkkeid, no väga dikvallihõnguline olukord. Ja läkski nii, nagu ma kartsin, st just stardis tuli diskvall ära, kusjuures ta ei varastanud, aga tuli lihtsalt tõkkelt mööda - tase! Sellist asja ma muidugi mitte mingil juhul ei luba, mingi ümber tõkke saatmine ja raja jätkamine ei tulnud kõne allagi ja nii läkski uus korralik start meile tulemuse maksma.

Rada pärast seda oli minu meelest super, Küpsis ei vaadanud kordagi kõrvale ja jooksis üsna innukalt, kuigi saba ikka sirgeks ei lähe. Mõõtsin huvi pärast telefoniga meie nn raja aega ja see tuli 33 sekundit, nii et me oleks anyway kiiruses kaotanud nii esikoha saanud Läti sheltile kui ka Kennyle, aga noh ... meie kõige kiirem rada oleks see ikkagi olnud, nii et kahju, et metsa läks.

2. rada - agilityrada:

Seda videot ma üles ei panegi, kuna slaalom kiskus nuuskimiseks ja tulin rajalt ära.

3. rada - agilityrada:


Ka see rada oli eos üks suuuuuur feil. Tunnelisse ei julgenud teda kaugemalt saata ja "tänu" sellele ei jõudnud õigeks ajaks sinna, kust oleksin saanud ta mõistlikult slaalomisse saata - muidugi oleks võinud hoopis mingit tagantlõikamise varianti mõelda, aga ... ehh, oleks ma ette pooltki nii tark, kui tagantjärgi, siis võiks täitsa tihedamini ilusaid radu joosta.

Siis tuli 2 slaalomifeili ... viisakas oleks küll vist olnud pärast slaalomit rajalt ära minna, aga mul oli juhe juba nii koos, et jooksin edasi ikka ... ja milleks? Et lasta koeral A-pealt üle hüpata ja rada kuidagi lõpuni uimerdada. Brrh.

4. rada - agilityrada.


Meie esimene puhas A2 rada:) Üsna ilusti tuli välja, tagantlõikamine A peale tuli välja, kuid A kontakt ... no ma ei tea, väga nibin-nabin on ta "tsoonis" kui üldse. Deem küll, ajasin taga kiirust, aga jätsin kontaktid unarusse - aiaiaiiai!!! Tunnelist slaalomisse oli ka väike "ups" koht, rajal ei saanud ma küll sellest aru, aga videolt näen, et ta oleks võinud väga vabalt minu seljatagant uuesi tunnelisse lipsata. Napikas again! Lõpus see tiirutamine läks isegi üsna okeilt. Ja tehtud ta oligi!!!

Pildid ka:


Kenny ja Küpsis!

Kokkuvõttes olen ma igati rahul! Täitsa tore päev oli, puhas rada muidugi oli see kõige kirsim:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar