reede, 6. aprill 2012

*JUHUUU - ESIMENE ESIKOHT*

Täna, 6.04, on see päev, kui me saime võistlustel joostud ESIMESE PUHTA RAJA ja saime ka ESIMESE ESIKOHA!!!! Juhuuuu!!!
Oli ainult 3 midi-koera, nii et võimalus poodiumile jõuda oli kohe alguses õhus.
Esimene rada (hüpperada) läks aga ikkagi metsa - esimesed tõkked tulid ilusti, üsna lõpus siis üks tõrge... millest kasvas välja nuhkimine ja siis vale tõke ehk tunnel. Mul siiani ei mahu pähe, miks ja kuidas ta sinna tunnelisse üldse läks. Müstika.


Autasustati 2 rada eraldi, nii et esimesel rajal siis antigi välja 2 esimest kohta. Piinlik küll, 3 koera ja siiski ei jõua poodiumile. Aga iseenesest olin rahul, sest Küpsis siiski jooksis.
Nagu Ülli ütles iseenda kohta ja see kehtib ka minu kohta: fail küll, aga ma vähemalt lähen iga korraga paremaks.
Mul oli küll ausalt päris kahju, läks ju nii ilusti ja siis see loll ja ootamatu diskvall. Aga noh, läinud siis läinud, õnneks teine rada veel tulekul. Ja lohutasin end ka sellega, et need ju mitteametlikud võistlused ja osalengi vähemalt hetkel eelkõige selleks, et endale ja koerale kogemusi ja rajanärvi saada.
Teine rada: vaatasin juba enne, et õnneks A on nii platsilt ära, et vaevalt et see rajale tuleb ja jõudsin ka teistele oma kergendust väljendada... ja järgmine pilt oli siis hunnik rajaabilisi A-d platsile kandmas. Tüng.
Siin siis video - tänud, Aet! Häält pole - Aet keeras kommentaarid kinni:P


Pole rahul stardiga, kus Küpsis varastas. Seejärel kuni poomini oli väga fine... enne poomi oli mul hea plaan kätte vahetada, sellega läks nagu läks... jooksin ja tegin nagu kõik õigesti, aga poom minu mõistuse järgi oleks pidanud jääma paremale käele, aga jäi vasakule... õnneks kannatas ka sealt joosta, lihtsalt pärast oli üks tunnel ja tuli ta teise käega tunnelisse saata... õnneks tuli kõik lõpuks hästi välja:)
Ja isegi A peale läks Küpsis ilusti ja tuli alla ka, ma trennis olen alati nõudnud seisma jäämist, aga võistlustel mitte, sest trennides ta kipub seal seistes loiku tegema... mitte alati, aga on juhtunud. Ja peale A oligi viimane tõke. Juhuu!!!
Ja tulemuseks oligi PUHAS RADA ja ESIMENE koht! Ma ei näinud teiste koerte jookse, kuid meil läks hästi ja täna sellest piisas.
Kohtunik oli Anne ja mind autasustades oli kohe näha, et ta oli ka tõsiselt rõõmus ja ütles, et see oli küll siiani kõige ilusam sooritus. Ja kuna Anne niisama ninnu-nännu pärast ei kiida, siis tema kiitus on alati väga palju väärt:) Ja veel esikoht ka!! Jee!!!


Veits kripeldab see esimene rada, aga kokkuvõttes olen ikkagi megarahul;) Meist võib ikkagi asja saada. Teine rada, kui start ja "peata kana moment poomi juures" välja arvata, oli ikka väga ilus minu meelest:)
Panin enda jaoks paika ka uue eesmärgi: 15-16.09 on võistlused ja seal tahan ma juba A1 võistelda. Suvel kogun veel kogemusi kõikvõimalikel A0 võistlustel võisteldes. Ja slaalomit ja kiike õppides ja ilmselt pean rohkem ka esmaspäevastesse iseõppimistrennidesse nägu näitama hakkama:)
Juhuuu!! Küpsis, sa oled SUPER!!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar