teisipäev, 24. aprill 2012

*tähelepanekud trennikaaslastelt*

Täna oli mul selline natuke silmi avav trenn. Ege ja Aet näinud mu nuhkimisega võitlemisi küll ja veel ja neilt sain täna mõned toredad tähelepanuked, mida kohe ka katsetasin ja tõesti - toimib!

1) Mul tuleb anda Küpsisele järgmise tõkke käsk juba siis, kui ta on veel otsapidi eelmisel tõkkel. Siis ta teab juba ette, et tal on veel üks ülesanne. Üldiselt kui tal on kindel eesmärk silme ees, siis ta väga nina maha ei pane ja on isegi üsna koostööaldis ja loeb mu juhtimist.
Täna seda siis jälgisime ja tõesti, oli hästi aru saada, et nuhib ta just siis, kui talle pole veel järgmist käsku antud ja ta ei tea täpselt, mida järgmiseks tegema peab. Ilmselt arvab, et vaba hetk ja seda võib ju nuhkimiseks kasutada.
Nii et käskluste ajastamine võib olla üks võti Küpsise töölesaamiseks:)

2) Ma ei tohi talle öelda ühtegi halva tooniga sõna... nt EI või MIS SA SEAL TEED või KUS KRT SA OLED... siis paneb ta kohe nina maha. Ilmselt aimab, et niikuinii maiust ei saa ja siis pole ju vahet, kas teha tõsist trenni või nuhkida. Ja ta muidugi valib nuhkimise.

3) Ma pean ise olema elavam ja erksam. Lõbus peab olema ja pean Küpsist rohkem kiitma ja rohkem hõiskama. Koeral PEAB fun olema!

Vot siis! Saame iga trenniga targemaks:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar