laupäev, 30. detsember 2017

Update!

See on lihtsalt täiesti kohutav, kui laisk blogija ma olen sel aastal olnud. Ja kui nüüd veel ausam olla, siis ma olen olnud ka üsna laisk koeraja - Küpsis saab küll tavapärase doosi igapäevast tähelepanu, aga trennides ja võistlustel oleme ikka väga vähe osalenud. 

Püstitasin endale 2017 aastaks ka mõned eesmärgid. Vaatame siis, kuidas nendega läks:

1. Kaal korda ehk siis soovin Küpsist kaaludes näha tablool numbrit vahemikus 11,5-12 kg.
Feil. Eile hommikul kaalus ta 13,1 kg, mis ei ole isegi kõige hullem. Vahepeal lähenes ta kaal juba 14 kg suunas, nii et 13,1 on siiski päris okei. 

2. EMV 2017.  
Feil. Panin ta küll kirja, aga jätsin minemata. 

3. Vähemalt üks puhas (0) rada.  
Leaderi mitteametlikult selle sain ... eesmärke seades pidasin silmas küll ametlikke võistlusi, kuid mis seal siis ikka ... parem pool muna kui tühi koor. 0,5 punkti siiski :)

4. Vähemalt üks rada kiirusega üle 4 m/s. 
Samuti tehtud Leaderi mitteametlikult. Ja sama jutt, mis eelmisele eesmärgilegi. 0,5 punkti siiski :)

5. Joosta vähemalt 21 rada ehk saada täis võistlusraamat. 
Ja jälle feil. Tegelikilt ma ei tea üldse, miks ma selle eesmärgina kirja panin. 


Et siis 1/5. Päris paha catch rate. 

Vahepeal oli Küpsisel ka sünnipäev ja ta sai juba 9 aastaseks. Uskumatu! Käisin sel puhul natukene Pet Cityt tuulutamas ja tõin kaasa sellised asjad:



See musta-valge-halli-ruuduline matt on alus puuri. Kuigi ma ei pane koera juba ammu enam kodust lahkudes puuri, on ta seal ikkagi ja see on tema turvapesa ja pelgupaik, kuhu ta läheb, kui ta tahab vaikselt omaette olla. Uut alust oligi tal juba ammu vaja ja siis nüüd lõpuks ma hankisin selle. 

Plaque Off on hambakivi pehmendav toidulisand. 

Mustad kaela- ja jalutusrihm on Rukka omad, muidu samasugused, mis eelnevad helesinisedki, aga kuna vana jalutusrihm hakkab juba vaikselt narmendama, siis oli vaja uut ja seekord valisin mõlemad praktiliselt musta värvi. 

Ja last but not least ... Rukka vest, mis hoiab kehasoojust keha ligi ja ei lase lihastel pärast trenni maha jahtuda. 



Shoppamist ei naudi just :)
Sünnipäeva meil aga sel aastal pidada ei õnnestunudki, sest nii kui ma olin Pet Cityst koju jõudnud, siis avastasin, et terve meie vannituba oli tühjaks tehtud ja vann keset tuba tassitud. Oehhh. Pidime siis end veel õhtul Alari vanemate juurde ümber kolima ja sünnipäevapasteet ja sink jäi jäi koju külmkappi. 

Redutasime seal ühtekokku kaks nädalat ja Küpsis oli muidugi täielik boss. Magas ja lebotas alati voodis või diivanil ja sai igapäevaselt väga palju sügamist ja tähelepanu ja oli alati seltskonnas. Tema jaoks päris win-win olukord. 




Aga oma kodus on ikkagi kõige parem ja kui me lõpuks jälle koju saime, siis viskas ta otsekoha oma pessa kerra ja tegi ühe mõnusa pika sügava uinaku. 

Sellised lood siis praegu :) Kirjutamiseni!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar