pühapäev, 31. detsember 2017

Paaride aastalõpu agilityvõistlus

See aasta on kuidagi väga niru olnud võistluste osas ja et veel aasta eelviimasel päeval midagi päästa, siis osalesin TAKO paaride aastalõpu agilityvõistlusel.

Paariliseks oli mul teine beagle Cooper ja mõlemad leppisime kohe alguses kokku, et mingit kõrget kohta taga ajama ei lähe ja arvestame juba ette, et mõni DSQ kindlasti tuleb :) Nii läks ka, aga absoluutselt ei põe. Olen rahul, sest Küpsis lippas isegi täitsa innukalt ja see oligi kõige tähtsam.

Esimesel rajal oli minu "lemmik" koht, kus pidi ta juhtima tunneli tagumisse auku. Tavaliselt läheb see nii, et ta lipsab mu selja tagant nagu muuseas esimesse tunneliauku. Seekord see nii ei läinud ja ennetasin nii hästi, et juhtisin ta ka tagumisest tunneliaugust mööda üsna lähedal seisva A peale. DSQ. 

Teisel rajal saime tõrke, mis tuli sellest, et jooksin enne slaalomit liiga eest ära ja Küpsis tuli mööda. My bad. Muidu aga kulges rada ilusti :)

Kohal oli ka teine beaglete paar Tessy ja Nopi - nii tore oli teid jälle näha - ja siis pärast tegime ühispilti ka. Ma ütlen, 4 beaglet saada kõik ühele joonele istuma ja ühel ajal kaamerasse vaatama - see ON mission impossible. Midagi siiski saime :) Ühispildid tegi Maria Pernits ja Küpsise pildi tegin mina. 


Vasakult: Küpsis, Nopi, Tessy ja Cooper

Oli väga tore võistlus ja mul on hea meel, et läksime :) Ilus punkt meie nirule agility-aastale. 

PS: Testisin ka uut Rukka soojahoidvat vesti ja tõesti - voila! koer oli soe ka pärast autos ootamist. Ja nüüd sain selle juba päris lihtsalt talle selga ka. Eks harjutamine teeb meistriks :)




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar