pühapäev, 3. juuli 2016

Jaanipäev ja turist-Küpsis

Ma olen jälle veits maas oma eluka elu kajastamisega.

Jaanipäeval käisime Leaderi mitteametlikult võistlusel ja isegi saime tulemused :) Jehuuu. Videosid ei ole ja puhast rada me ka ei saanud, esimesel rajal tulid mõned viiekad, aga seda minu lohaka juhtimise tõttu. Teisel rajal oli vaja A-lt otse saalomisse minna ja Küps läks slaalomisse küll, kuid mulle tundus, et ta keeras kuidagi väga üle ja siis hüüatasin OH!!! ... ja no siis keeras koer muidugi slaalmost välja :P Oh well.

Hopp!! Foto: Jelena Saga
Edasi läksin Umpsi juurde, Alar oli juba enne sinna läinud. Grillisime-chillisime, mängisime pokkerit ja siis läksime öisele jalutuskäigule jaaniussikesi otsima. Väga ilus oli, hämar, meri ja taevas sulasid üheks kokku, mõnusalt soe :) Ja jaaniussi-otsinguid kroonis ka edu! Jeiii, leidsime ikka kohe päris palju neid. Esimest märkasime läbi hullu häda ja otsimise, aga kui see nähtud, siis hakkas neid kohe riburadapidi meie ette ilmuma.




Laupäeval viisime Alari vanemad Haapsallu ja kuna elukat polnud kuskile hoiule jätta, siis võtsime tema ka kaasa.


Pühapäeval käisime Kõrvemaal. Jube palju oli metsas sääski ja igasugu muidu sitikaid, kes parvena järel lendasid ja seisma jääda ei lubanud. Ilm meie matkaplaani ka ei soosinud, oli hästi niiske ja palav. Küpsis ei viitsinud isegi nuhkida, vaid lonkis lihtsalt tuimalt järgi :) Paar kiiremat liigutust tegi, aga siis pidi ka maiusega motiveerima. Hästi palju pidi ronima ka, ja jummel, mina olen veel mõelnud, et võiks Kõrvemaa Kevadjooksul osaleda -- huhu, no jääb vist küll ära :P




Ja siis käisime veel emaga koos Hiiumaal. Mission: Kõpu tuletorn.


Kuskil keskel. 
Kõrged trepiastmed polnud mingi probleem:)
Ja lõpuks tipus :)
Ja siis chill Kalana rannas.

Niimoodi siis elukas turistielu elab. Suvi on ju ikka kõigil puhkuste aeg. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar