neljapäev, 31. detsember 2015

2015

Aasta hakkab vaikselt läbi saama ja taas on kokkuvõtete tegemise aeg:

Agility statistika kohapealt tuleb mulle appi Sportkoer.com, kust ma loen välja järgmist:

Jooksime aasta jooksul 43 rada.

A2 - 19, neist 11 dsq.
A3 - 24, neist 14 dsq.

Aasta parim kiirus oli meil 3.84, seda siis A3 klassis.

Võistlushooajaga ma tegelikult väga rahul ei ole. Palju diskvalle, olematu stabiilsus ja veel olematum kiirus, "tänu" jamale Uulus tuli sisse planeeritust oluliselt pikem võistluspaus ja Eesti meistrikatel jäi ka käimata. A3 üleminek tuli kuidagi läbi kobistamise, mina poleks endale sellel võistlusel küll üleminekut andnud. Ühesõnaga ... ei midagi märkimisväärset.

Kõige rohkem olen rahul TAKO Luige võistlusega (tulemustes see ei kajastu) ja septembrikuise Uulu võistlusega, kus saime III koha.

Positiivset oli ikka ka: võtsin sel aastal lõpuks kokku oma julguseriismed ja lasin Küpsise kastreerida. Tagantjärgi tark olles mõtlen aga küll, et oleksin pidanud selle ammu ära tegema. Plärtsumine teiste isaste peale on küll endiselt olemas, kuid koer on ikkagi oluliselt kontaktsem.

Ma ei olegi veel kirjutanud operatsioonist taastumisest, mis tegelikult läks üsna ilusti. Küll aga tekkis mõne päeva pärast, kui haav oli juba peaaegu ära paranenud, probleem sellega, et koer hakkas tohututes kogustes vett jooma ja sellepärast ka tuppa tegema. Läksin kribinal-krabinal arsti juurde, igasugused kohutavad mõtted peas ... õnneks ei olnud ei diabeeti ega mingit jama neerudega.

Ise arvasin, et ehk on tegemist antibiootikumide või valuvaigistite kõrvalmõjuga ... arst selles kindel ei olnud, kuid siiski, kui tablettide võtmine läbi sai, taastus kõik jälle normaalseks. Igaks juhuks olen käinud nüüd regulaarselt uriini-analüüse tegemas ja kõik on korras olnud. Uus kontroll ootab ees jaanuaris.

Kaal on aga küll Küpsisel tõusnud. Nüüd on olukord stabiilsem, kuid tsiteerides Üllit, on ta ikka veel suht toru :D See pole mingi ime ka, kuna ta on muutunud ikka oluliselt näljasemaks (jah, see on võimalik), selle aasta jõuluõhtusöögil varastas ta isegi hapukapsast. Ehk on asi ka selles, et detsembris on olnud vähem liikumist - trenne pole väga olnud ja hullumaja tõttu tööl polnud mul ka eriti aega Küpsisega pikemaid jalutuskäike ette võtta.

Selline see 2015 siis sai - oli häid ja mitte nii häid aegu ehk same sh*t, different year ... see hakkab minu hüüdlauseks saama, aga suht tõsi ta on!

Ilusat vahetamist!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar