reede, 18. september 2015

Uulu - vigade parandus!

Postituste järjekord on natuke segamini: enne ikka võistlesime ja siis oli opp!

Nagu kõik, kes vähegi minu blogi loevad või minuga üldse räägivad, teavad, et viimane võistlus Uulus läks ikka väga kaugele aia taha. Kohe nii kaugele, et võttis tükiks ajaks üldse võistlemise isu ära. Kuna aga Uulu plats on üks mu lemmikud, siis oli lausa kohustuslik minna vigade parandust tegema ja häid emotsioone taastama:)

Korraldaja Minu Sõber, kohtunik Redas Masiulis Leedust. Trennis rääkisime, et too kohtunik on siin käinud, aga mina küll ei mäletanud, et oleksin enne tema radasid jooksnud, samas kohtunik ise tuli küll tuttav ette :)

Võistlus oli kahepäevane (12.-13.09) ja kuna Küpsi üle koormata ei tohi, siis pidin valima ühe päeva - valisin 13.09 - hea võimalus ära hiilida SEB Tallinna maratonist ja kuidagi püüda unustada fakti, et mu jooksuvorm on omadega miinuses. Nujah, see selleks.

Igatahes, ma pikalt ei heieta - olen super-super rahul meie võistlusega:) Jooksime kolm rada. Esimesed kaks läksid ilusti - soperdamised võtan siin ainuisikuliselt enda peale. Kolmas rada läks metsa, kuid ka seda suuresti minu süül, jäin koerast maha ja siis läks kõik lappama ära.

Esimene rada:


Sa kurat küll, kuidas kripeldab, et ma pärast pikkust ja enne tunnelit kätt ei vahetanud ja teda korralikult tunnelisse ei saatnud - puhas rada pole veel kunagi nii lähedal olnud :/ Nii mina ise kui ka Alar ei jõudnud mind ära kiruda lihtsalt - rsk ja fck ja krt ma ütlen. 10 kp ja 4. koht. 

Teine rada:


Rõõmsaks teeb, et me ilusti aega mahtusime ja kiirus oli lausa 3.72 - ma arvan, et see on parim, mis meil siiani ette näidata on. Kiiretele mididele niimoodi konkurensi ei paku, aga meil oli rajal tore ja mina jäin rahule ja see ongi kõige tähtsam.

Saime isegi kolmanda koha ja seekord oli mul poodiumile astudes kohe hea tunne - ilmne töövõit, mitte kuidagi väljakobistanud koht.

Uhke ja õnnelik III koha omanik
Lisaks kogus Küpsis kuulsust FB's:

Ood agilityle!
Sellised lood siis! Olen üliväga rahul, kuigi see tunneli käevahetus kripeldab siiani:P Vähemasti ei ole me päris lootusetud siiski ja kui kõik head asjaolud kokku peaksid langema, siis võib meie agilitykarjäär veel täitsa kenasti sujuda:)

Õhkasin Uulus minu korda Alarile, kui tore on, kui oled leidnud oma passioni, mida haarab sind jäägitult ja millega võiksid lihtsalt järjest tegeleda ja tegeleda ja tegeleda, ilma et kunagi ära väsiks :)

Igatahes, kui ma Sunday Millioni kinni panen, siis pole raske arvata, millised loomad ja milline tegevus minu päevi täitma hakkab:) 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar