kolmapäev, 20. juuli 2011

Agility laager Anne maakodus

15.-17. juuli käisime agility laagris treener Anne maakodus Saaremaal, Nupu talus.
Kolm suurepärast päeva koos teiste koerainimestega, sain täielikult Küpsisele pühenduda.

Tegime trenni, käisime jalutamas ja ujumas.
Magasime telgis. Esimene öö oli hullumaja, Küpsis käis ühest telgi nurgas teise, nuuskis, niutsus ja kraapis. Lõpuks puges magamiskotti mu jalgade juurde ja magas seal.
Järgised ööd oli rahulikum, magas rahulikult keras mu jalgade juures - päevased trennid olid ilmselt piisavalt väsitavad.

Hommikune jalutuskäik ja viinamäeteoga tutvumine:



Käisime ujumas. Küpsis suurem asi ujuja pole, aga kuna Ruudi on totaalne hüljes, siis Küps ujus ikka ka. Lõpuks varastas ta Ruudi palli ära ja lidus sellega ringi - tema ju käsku "too" ei tunnista mul.




Meil oli lisaks trennidele ka võistlus. Ja läks ikka üle ootuste hästi.
Tegime raja läbi 2 veaga (või tõrkega) ja saime tulemuse kirja. 13 koera oli kokku ja Küpsis oli 5-s:) No ja esikolmik oli ikka kaugelt üle meist, nii et mina olin ülimalt rahul. Ja kui Anne veel ütles, et kõik suurem üllataja täna oli Küpsis, nii ilusti püsis rajal:) Wow - mul kõrvad liikusid ja palusin tal seda veel öelda, täielik muusika minu kõrvadele. Tõesti:)

Mõned pildid: See esimene on Küpsise stiilinäide - pikkusHÜPE on selle asja nimi:) Küpsisel see "hüpe" jääb arusaamatuks siin.

Ja siin siin üks ilus sooritus ka:)


Igatahes täiesti super nädalavahetus. Suur tänu Annele ja ülejäänud seltskonnale:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar