laupäev, 31. oktoober 2015

TAKO agility võistlused 24.10

Kohtunik Svetlana Kreslina.

Esimene "keradeta keraKüpsi" võistlus:)

1. jooks:

2. jooks:
3. jooks:

Seekord ma üldse Küpsist halli ei toonudki, vaid hoidsin teda jooksude vahepeal ja rajaga tutvumise ajal autos. Mulle tundus, et mõjus talle päris ilusti.

Esimese kahe jooksuga olen rahul - Küpsise meeleolu oli täitsa tore ja ta oli üsnagi asjalik ja kontaktne. Muidugi minu juhtimispläkkidest tekkinud tuttavad auauauuauu-tõrked mulle ei meeldi, aga ... brrh, ma ei oska neid vältida ka, tegin omast arust kõik õigesti, aga välja tuli ikka ... noh, nagu alati.

Osales 17 midikoera, meie koht esimesel rajal 10. ja teisel rajal 7.

Enne kolmandat rada ründas meid õues papilloni-bande ja kuna pidime suht kohe rajale minema, siis koera rahustamiseks enam aega ei olnud ja videost on kohe näha, et Küpsis on oluliselt närvilisem kui esimesel kahel jooksul. DSQ.

Aga üldiselt olen ma võistlusega rahul:) Koju jõudes tegime Küpsisega pika-pika jalutuskäigu, et ta saaks kõndides ja nuuskides end võistlustest vaimselt välja puhata ja pärast aknalauale lebosse visata.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar