reede, 24. juuli 2015

TAKO mitteametlik

Ma ei suuda agilityst väga kaua eemal püsida ilmselgelt. Osalesime neljapäeval TAKO mitteametlikul, võistlesime Bonnik Berthelseni A3 rajal, kohtunik Elika Salonen.
Rada oli enne hallis üleval ja kes tahtis, võis harjutamas käia. Beagle Tessy omanik mulle selle mõtte pähe pani ja nii saigi kolmapäeval vähe pikem lõunapaus tehtud ja harjutamas käidud.

Tahtsin raja selgeks saada, et siis võistlustel saaks teada, mis kiirust Küpsis on võimeline arendama juhul, kui ilusal juhtimisel puhta raja jookseb. Mõte oli hea, aga välja tuli ... nagu alati.

2DSQ me saime. Nuta või naera, tõesti.

Esimene tuli selle tõttu, et ma unustasin ühe väikese pisiasja - nimelt selle, et stardiloa annab kohtunik vilega ... noh, mina kuulsin vilet siis, kui koer oli teisel tõkkel. Õnneks poleks me puhast rada niikuinii saanud.

Teisel rajal tuli Küpsis kiigest mööda ja kuna meil oli juba kirjas üks üleelusuurune kaar ja tõrge kotist möödatuleku eest, siis ei hakanud ma enam seda parandama kah.


Tulemus tulemuseks, aga trennikaaslasi oli küll tore jälle näha. Ja kõige toredam minu jaoks oli hoopis see, et Küpsis teiste võistlevate koerte peale ei haukunud ja võistlusplatsi ääres väga rihma ei kiskunud:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar