pühapäev, 1. juuni 2014

Beaglete kokkutulek 31.05

Eile käisime FB's välja kuulutatud beaglete kokkutulekul Schnelli koerteplatsil. Lontkõrvu oli koos 20-ringis, lisaks veel mõned teised koerad. Minu sõpradest olid Tessy ja Britni, lisaks veel mõned beagled, kellest ma olin kuulnud või keda olin enne paar korda näinud.

Küpsis kohe seltskonda ei sulandunud, isegi naljakas oli vaadata, kuidas teised kõik jooksid-mängisid ja Küpsis muudkui aga nuusutas. Oeh! Lõpuks aga hakkas ka tema mängima:)

Igatahes koju jõudes oli koer täitsa suss, kukkus kerasse ära ja uimas hommikuni!

Nina maas!


Auauauuauuu!!!









Selline tore üritus oligi!

2 kommentaari:

  1. Ma ei saa aru, kuidas kõik koerad peale seda üritust kerra keerasid. Tessy tralletas veel tükk aega õue peal ringi :P

    VastaKustuta
  2. Hahaha, Tessy on ju TIPPSPORTLANE:) Teda juba selline üritus nii naljalt ära ei väsita!

    VastaKustuta