reede, 20. detsember 2013

Kilkav trenn ja Musiku jubilei!

TAKO kolis nüüd uude halli Maardusse. Oijah, esimest korda trenni minnes hakkasin ettenägelikult pea tund aega varem minema... ja jõudsingi täpselt tunniga kohale:) Eile sõitsin sinna 25 minutit midagi! Progress!

Eile olimegi trennis kolmekesi: mina, Anne ja Ege oma borderikutsika Gittaga. Anne jooksis Rikaga rada vaid mõned korrad, Gitta tuiskab ringi veel ilma tõketeta ja siis olin mina. Ma pidin Küpsise töölesaamiseks kilkama - ja oi ta siis jooksis ka. Mul oli trenni lõpuks hääl kähe.

Eelmisel laupäeval oli Rucolas TAKO jõulupidu ehk koeraomanikud ilma koerteta. Asjalike ja teadlike koerainimeste seltskond, ülihea söök ja koerajutud:) Heaven on earth! Kui Rucola kinni pandi, läksime väiksema seltskonnaga edasi ühte ülilahedasse vinoteeki, mille nimi mul meelde ei tule... mingi Kuke-teema:) Kristi valis veini ja oi kui hea see oli!! Muidugi mõtlemapanev oli see, et 5-kesi me seal istusime ja mina olin ainuke, kellel on ainult üks koer... hmm:) Arenguruumi on!

Möödas on ka 8.12 - minu neljajalgse 5-aastane juubel!! Uskumatu, kuidas aeg lendab. Tegime sel päeval Küpsisega ühe pikema jalutuskäigu Stromkal ja siis olime lihtsalt kodus! See kõlab nagu Küpsise ideaalne päev - terve päev kõik kolmekesi koos! Õhtul tegin meile õhtusöögi ja jõime lõpuks ära Alarile kingitud 2001 aasta veini ära - ma olen aasta otsa selle järgi vesistanud - mmm - küll oli hea! 2 päeva ja 2 väga head veini - see on nüüd veits offtopic, aga ei saa mainimata ka jätta:)
Küpsis sai ka maiustada - kala ja natukene jäätist ka:)

Minu ema kingitus - uus pesa!


Istu! Teeme ühe pildi!

Jääätis!
Nüüd on meil trennidest väikene jõulupuhkus-paus. Viimasel ajal on neid helgeid hetki kuidagi vähe olnud... aga samas jäävad need jälle seda eredamalt meelde! Kunagi hiljem pikemalt sellel teemal.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar