teisipäev, 16. oktoober 2012

Tänane trenn ehk kiviaegne perenaine

Meil jäi poolteist nädalat trennidesse vahe sisse. Ja täna siis oli trenn:)
Jooksime 2 rada. Ja Anne lõpuks mainis, et ma võiksin rajad kuidagi üles tähendada ja neid kodus ANALÜÜSIDA, et siis võistlusolukorras ma tean, mida teha. Nii, et trennis jooksed raja läbi ja kodus unustad kõik, on suht perspektiivitu tegevus... eriti veel siis, kui mul on kindel plaan ja tõsine nõu oma biigel A3 välja viia.
Niisiis, kuna mul kiviaegsena pole nutikat telefoni, palusin Egel radadest pilti teha ja need siis mulle saata. Kui ta need saadab, siis tuleb postitusele ka update.

Aga muidu on meil selline muster välja arenenud, et esimese raja me jookseme ilusti läbi, st Küpsis ei nuhi ja on kiire ja keskendunud. Küll aga näeb Anne alati üht-teist parandada, kas siis on Küpsise kaared liiga suured või siis teen mina mingi koha valesti... ja vot teine katse läheb siis alati nihu. Või kui teine katse veel, siis kolmas ja neljas raudselt lähevad metsa. Küpsisel saab siis rajast siiber ja ta hakkab nuhkima või hoopis suvalisi tõkkeid võtma.

Ja slaalomipulkade nuhkimine on ka endiselt teema. Need ei tohiks ju olla täis lastud... aga Küpsisel nuhkimist seal küll ja veel.

Kõrvuti A ja tunnel... Küpsis muidugi sajaga tunnelisse:) Mitu korda. Ja kui siis Anne tunneli otsa alla keeras ja Küpsise tahtis jälle sinna tunnelisse tuista... aga ei saanudki... oi, tema hämmingus nägu oli miljonit väärt:) A peale ta muidugi enam ei tulnud, sest mina  ei suutnud juhtida ja pidin sinna A kõrvale naerust ära nõrkema :D

Nüüd siis ka radade pildid. Suur tänud, Ege!

 
Nujah, nagu kahtlustasingi, ei mäleta ma tagantjärgi suurt enam midagi. Aga üht-teist siin tuletasin.

Esimene (ülemine) rada:

*Tõkkelt nr. 4 tunnelisse minek. Hakkasin seal ise koperdama ja tegin way liiga suure kaare. Pean ta ühe käega saatma ja siis ise juba tunneli suunas keerama.

*Tõke 10 ja koti (11) vahel oli vaja kätt vahetada. Tegin pimepöörde, aga ikkagi kuidagi jooksin imelikult. Tuleb enne keerama hakata.

*Slaalom (3) tuli isegi välja.

Teine (alumine) rada:

*Slaalom nurga alt. Saime hakkama.

*Tunnelist (9) tõkkele 10 saates tuli Küpsis kõigepealt endast mööda saata (täitsa nurka kohe) ja siis teise käega üle tõkke ja siis edasi. Nii tuleb tal ilus sujuv trajektoor.

Aga nüüd on mul peas totaalselt segunenud teisipäevase ja neljapäevase trenni õpetussõnad. Nii et sellega minu "hariv" postitus siinkohal lõpeb:)
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar